Polygrafické služby pro ČSÚ

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Polygrafické služby pro ČSÚ

Contracting authority

Český statistický úřad

NEN system number

N006/25/V00031396

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2025-051599

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00031396

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

5 000 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

18. 09. 2025 15:13

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

22. 10. 2025 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

RNDr.

Name

Tomáš

Surname

Ptáček

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění poskytování polygrafických služeb – zhotovení tiskovin, včetně dokončujícího knihařského zpracování (dále jen „polygrafické služby“). Typy tiskovin jsou specifikované zadavatelem v příloze č. 4 zadávací dokumentace – Technická specifika-ce a nabídkové ceny (dále též „Ceník tiskovin“) a v příloze č. 2 zadávací dokumentace – Závazný návrh rámcové smlouvy. Za účelem předmětu plnění této veřejné zakázky zadavatel uzavře rámcovou dohodu maximálně s pěti dodavateli ve smyslu ustanovení § 132 odst. 2 zákona, kteří podali nabídku a kteří se na základě provedeného hodnocení (podle článku č. 11 této zadávací dokumentace) umístí na 1. – 5. nejlépe hodnoceném místě z hodnocených nabídek. V případě, že bude hodnoceno méně než 5 nabídek, bude rámcová dohoda uzavřena se všemi účastníky, kteří splnili veškeré kvalifikační předpoklady a ostatní podmínky stanovené v zadávací dokumentaci. Počet vítězných účastníků musí být v souladu s ust. § 133 odst. 3 zákona minimálně dva. Veřejná zakázka na základě rámcové dohody bude podle ustanovení § 135 zákona zadána postupem s obnovením soutěže (dále též „minitendr“) mezi účastníky rámcové dohody. Konkrétní specifikace jednotlivých dodávek (dle přílohy č. 1 ZD – Výběr tiskovin_hodnocený koš) bude obsažena v jednotlivých výzvách k podání nabídky (podle ustanovení § 135 odst. 1 písm. a) zákona) s tím, že hodnotícím kritériem bude vždy nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH.

Code from the NIPEZ code list

22100000-1

Name from the NIPEZ code list

Tištěné knihy, brožury a letáky

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

22100000-1

Name from the CPV code list

Tištěné knihy, brožury a letáky

SUBJECT-MATTER NAME

Tištěné knihy, brožury a letáky

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail18. 09. 2025 15:15Změna nebo doplnění zadávací dokumentace
Detail18. 09. 2025 15:13Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


17. 09. 2025 16:0018. 09. 2025 14:00F2025-051599Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka